DataPop – החדשנות לה חיכו בעולם הפרסום האינטרנטי

המערכת המשומנת והמבטיחה של DataPop היא השינוי המרענן של השנים האחרונות, לו חיכו רבים וטובים בתעשיית הפרסום האינטרנטית.
הסטארט אפ המבטיח הזה מפשט לחברות בכל הגדלים את התהליך המיושן והלא יעיל בו הן היו יוצרות מודעות פרסומיות.
החברה' ב- DataPop הצליחו להביא לכם את היכולת ליצור בנוחות ובפשטות, מודעות מתקדמות עם תפוקה גבוהה, מותאמות ומופקות לפי הגדרות מדויקות עם רלוונטיות שבטוח תגדיל את קהל הלקוחות.

מייסדי DataPop, הם כולם יוצאי סיירות הפרסום של עולם האינטרנט, מבוגרים Yahoo!, DoubleClick, Overture Services ועוד, אנחנו בהחלט עדים פה לנבחרת החלומות של מכונת הפירסום החזקה והמבטיחה של השנים הקרובות. המייסדים מבטיחים כי DataPop היא יצור מכוכב אחר, שונה מכל מה שראיתם עד כה בעולם הפרסום האינטרנטי, ועם חיוך רחב אומרים לנו שזאת הולכת להיות חווית שיווק שלא נצטער עליה.

המערכת של DataPop היא מערכת פרסום עם צורת חשיבה חדשה, מה שהופך אותה לכלי היעיל ביותר בו ניתן להשתמש כיום בשביל ליצור חשיפה פשוטה ויעילה בכמויות מאסיביות ברחבי הרשת. הסטארטאפ שפועל בחדשנות תוך שבירת כל מוסכמות הטרנדים האינטרנטים הקיימים והמוכרים, מתבסס על שני צדדי התהליך הפירסומי (המפרסם והלקוח), מה שדואג ליצירת חווית פירסום חדשה ומבטיחה לשני הצדדים.

ההצעות שלכם
המוצרים, השירותים, המיקומים, ההצעות, ועוד יוצרים אבני בנין נהדרות למודעות רלוונטיות וקמפיינים אמיתיים עם ערך מוסף. עם Datapop ניתן להמיר את הנתונים והתוכן האיכותי של האתר שלכם ושל המוצרים השונים לכדי פרסומות תפורות ומדייקות בלי להתאמץ ובאוטומטיות מלאה. המידע ש Datapop משתמשת בו בין היתר: שמות מוצרים וקטגוריות, נתונים כמו מותגים, צבעים ומידות, תמחור, נתוני מלאי, נתוני משלוחים, הצעות תלויות זמן ותלויות תאריך שאתם בוחרים לקדם, ואפילו מידע תלוי מיקום.

הטכנולוגיה של DataPop לוקחת את הנתונים השונים הללו ובאמצעות עיבודי שפה וביטויים, עם שימוש בטכנולוגיות סמנטיות מתקדמות, מתרגמות והופכות אותם לצורות ביטוי כתובות של רצונות וחשקים של הלקוחות. עם המערכת של DataPop אתם יוצרים מודעות חיפוש שמתאימות בצורה מדוייקת לכוונת המחפשים.

הטכנולוגיה החדישה של DataPop
סטארט אפ צעיר זה משתמש בכמה יכולות מתקדמות שהופכות אותו לפלטפורמה חזקה ויעילה. הטכנולוגיה שלהם מחשבת אוטומטית צירופים אידיאלים של מילים, מודעות ודפי נחיתה. היא ממנפת את כל השירותים וטכנולוגיות החיפוש של גוגל ומיקרוסופט, חוזה מילות חיפוש רלוונטיות באמצעות תבניות חיפוש אחריהן היא עוקבת ומנתחת, בודקת ומשווה תוצאות חיפוש אל מול אחוזי הקלקה בשביל ללמוד מטעויות ולהגדיל את אחוזי ההקלקה העתידיים ללא צורך שאתם תנסו להבין ולתקן בעצמכם, ואפילו בוחרת ויוצרת מודעות תלויות מיקום לפי החיפוש הרלוונטי.

DataPop מאפשרת לכם לסקרן ולעניין את הצרכנים על ידי כך שאתם מציגים להם מודעות תפורות לפי הכוונות שלהם בחיפוש, וכאלה שמתאימות למה שהם רוצים וחושקים בו. עכשיו אתכם יכולים להציג ללקוחות הפוטנציאלים במנועי החיפוש, את היתרונות שהופכים את ההצעות שלכם למיוחדות ונחשקות. הסטארטאפ הזה סוף סוף נותן לאלו אשר מפרסמים באינטרנט פלטפורמה שניתנת לכימות ומדידה, בה ניתן לבנות חשיפה של עד מיליוני מודעות כאשר כל אחת מהן נראית כאילו נכתבה על ידי בן אדם אמיתי.

נכון לעכשיו, זהו סטארט-אפ צעיר שעושה את צעדיו הראשונים במגמה אינטרנטית חדשה שעוד לא ראינו, ועוד מוקדם מדי לחזות את מידת הצלחתה, אך ימים בהחלט יגידו. נכון לעכשיו DataPop מצליחה לעניין בעלי אינטרס חזקים בתחום, כאלה שאם נסתכל על רזומה ההשקעות שלהם נדע כי חכם ללכת בעקבותיהם. החברה הצעירה כבר התחילה לשתף פעולה עם לקוחות של Fortune 500 בסבב הגיוס הראשוני והעתיד שלה כחברת הזנק נראה חיובי למדי. החיסרון העיקרי שלה הוא העתיד המעורפל הלא כל כך ברור של הצלחתה, אך עם מגמה חדשנית כל כך, מייסדים מוכשרים וטכנולוגיה מתקדמת, רבים חוזים לחברה הזו הצלחה כבירה.

About יהודה עדי אדלר