DynamicSignal – כלי המיתוג והשיווק של העתיד

אומנם עוד לא כולם בטוחים איך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוייטר וקרובי המשפחה שלהם יתפקדו ככלי פרסום ושיווק, אך כולם בטוחים שהם הולכים להיות אלמנטים אינטגרלים וחשובים בתחום, מה שאומר לא מעט דברים טובים עבור מספר חברות שעוסקות בעזרה למותגים שונים בניהול הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות.

אחת החברות שמסתמנת כמבטיחה ביותר בתחום, היא DynamicSignal, ואם תשאלו את החבר'ה שלהם שרושמים את הצ'קים, סביר להניח שתוציאו מהם חיוך או שניים.

 חברת DynamicSignal מגדירה את עצמה כפלטפורמה לניהול קשרי לקוחות במדיה החברתית, וכבר הצליחה לגייס סכום אסטרונומי לחברה בגודל כמו שלה, עם מספר סבבים שכל סבב עומד על בין 8 ל 10 מיליון דולר, באמצעות גופים גדולים ומוכרים כמו Venrock, Time Warner's Venture Arm, Trinity Ventures, Cox Enterprises, ועוד קרנות הון סיכון וגופי השקעות פרטיים שרואים במגמה האינטרנטית הזו כאפיק השקעה מבטיח במיוחד.

 אז במה באמת מדובר?  שואלים רבים אשר מראים פנים תמוהות ומבולבלות לאור הקטגוריה החדשה הזאת בשם Social CRM.

DynamicSignal  בעצם מציעה פלטפורמה לניהול חברתי, אשר עוזרת למותגים שונים למצוא ולגייס מעריצים אונליין, ולהעניק לאלה כלים אשר יאפשרו להם להפוך את האהדה שלהם כלפי מוצרים שלכם לפירסום וויראלי ברחבי הרשת.

בעוד שזוהי לא החברה הראשונה בתחום שעושה את מה שהחבר'ה ב: DynamicSignal עושים, היא בהחלט חברה מבטיחה שראוי לפקוח עליה עין בתחום ההשקעות ולו רק בזכות ההנהגה של החברה הזו.

פרדין והשותף שלו להקמת העסק הם סלבריטאים של ממש בעולם חברות ההזנק, כאלה שהקימו את רשת Adify ומכרו אותה ל Cox Enterprises בסכום אסטרונומי של 300 מיליון דולר (כאשר עלות ההקמה שנשארה בגדר חידה, מוערכת ככמה עשרות אלפי דולרים בלבד, נתון נאה למשקיעים שהרוויחו לא מעט). פרדין והשותף שלו קצרו וממשיכים לקבל הערכה מצד אנשי הפירסום הדיגיטלי.

דבר אחד משאיר את כל העניין בערפל עסקי אחד שמהווה חסרון בולט (אבל לא וודאי), הוא העניין שאף אחד עוד לא יודע לחזות ולהגיד לאן ייקחו אותנו מנגנוני הפרסום של הרשתות החברתיות, שכן אלה עוד בפיתוח ובהתהוות עצמית והתשתיות עוד במסע לחיפוש עצמי. באותה מידה שפרסום ברשתות חברתיות יכול להיות הדבר הגדול הבא לכמה עשורים טובים, אי וודאות גם יכול לקחת את כל העניין לשפל גדול, ועתיד DynamicSignal וחברות דומות לה, תלוי בהצלחה של המודלים הפרסומיים שעוד עתידים להופיע ממותג הרשתות החברתיות.

 

About יהודה עדי אדלר